Azt hiszem ez az az út az autó tervezésben, amit követni kellene. A technológia persze még tolódhatna kicsit az emberi erő felé, de a lényeg már megvan.
Az, hogy egy-másfél tonnás vasakat cipelünk magunkkal, azért van, mert teljesen eltolódtunk a passzív biztonság felé, ahelyett, hogy aki autóba ül, megtanulna vezetni, aki pedig nem ül autóba, azért ő is megtanulná a kresz-t. Meg persze, az is jó lenne, ha a városi 23 km/h-s átlagsebességben nem akarnánk mindenáron 100-150 méterekre felgyorsulni 70-re...
És ezért részben a design is felelős, mivel egy autó nem csak attól lesz jó, hogy hány oldal és térd légzsák kap benne helyet, meg hogy van-e benne beltéri levegőszűrő, amire nem is lenne szükség, ha jól terveznék meg az autókat. például úgy, mint ezt a mercedes koncept autót...
azon túl, hogy véleményem szerint hosszú idő óta ez első szép mercédesz (a koncept autókat is számítva) igen könnyűnek tűnik, és valószínűleg ezzel az energiafelhasználás hatékonyságát is megsokszorozza.
természetesen "emission free fuel cell system"... hiszen így lehet csak divatos igazán :)...
...és bőr... és fa... és küllők, amiket én személy szerint nagyon szeretek benne :)
szóval szép... és jó is. Nem szeretem az autókat, nekem ez sem tökéletes, de alakul :)
Utolsó kommentek